52 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
98,09
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
98,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,88
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
31,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
40,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945816
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 255
Rozwiń więcej danych
129,47
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
129,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20949257
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
107,74
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
107,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20100616
Długość [mm]: 152
Szerokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
92,40
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
92,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213192220030
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
46,98
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
46,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM013
Numer seryjny: Cpp-bm-013
56,49
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
56,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM015
Długość [mm]: 192
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
23,67
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
23,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 350
Rozwiń więcej danych
68,85
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
68,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053303
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
100,06
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3192220045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
18,39
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
18,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
122,43
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
122,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502336
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
80,91
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
80,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV629
63,00
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
63,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052770
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
87,18
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
87,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV279
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.32
84,06
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
84,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV385
Ciężar [kg]: 0.26
75,36
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
75,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502181
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
86,61
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
86,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502180
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
100,34
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
100,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 E89 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 E89 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.