50 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
102,38
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
102,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201293
Strona zabudowy: Góra
131,35
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
131,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 92
21,65
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420011
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju
60,55
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
60,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201269
Sprzęgło: Dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
144,99
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
144,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 17127540127
Strona zabudowy: Góra
98,84
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
98,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502180
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
99,37
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
99,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
37,19
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
37,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213192220026
Strona zabudowy: Góra
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
89,94
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
89,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052770
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,42
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
86,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502181
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
88,77
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
23,19
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
23,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201301
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
114,04
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
114,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053303
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
99,18
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
99,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
71,08
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
71,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20100616
Długość [mm]: 152
Szerokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
91,52
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
91,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 470
Szerokość [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
96,26
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
96,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 350
Rozwiń więcej danych
50,59
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
50,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 E89 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 E89 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.