99 produktów
Wybierz auto
04703400143
Dla numeru oe: 135201
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
80,30
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
80,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 406
168,49
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
168,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,45
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
74,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
68,77
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
68,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052627
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
40,26
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
40,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054188
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,26
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
22,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
29,49
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
29,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
50,23
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
50,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.168
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,30
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
29,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.303
Masa [g]: 303
45,87
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.79
Masa [g]: 790
Rozwiń więcej danych
110,33
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
110,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 790
164,68
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
164,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 531
159,17
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
159,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052624
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
28,11
zł/szt.
Kraków: czw. 30.10
U ciebie: czw. 30.10
28,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052634
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
42,73
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
42,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052830
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,91
zł/szt.
Kraków: czw. 30.10
U ciebie: czw. 30.10
32,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Y401151h0c
75,04
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
75,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053931
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
49,31
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
49,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054062
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
50,49
zł/szt.
Kraków: czw. 30.10
U ciebie: czw. 30.10
50,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C3 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C3 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.