46 produktów
Wybierz auto
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
94,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61936
45,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61374
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
84,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61376
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
239,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61382
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
76,39
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
76,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61003
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
95,41
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
95,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61440
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
67,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
57,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
34,11
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
34,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
72,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.578
Rozwiń więcej danych
98,13
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
98,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.71
Rozwiń więcej danych
163,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
45,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61442
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
68,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
55,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400055
Dla numeru oe: 1343jp
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
201,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400179
Dla numeru oe: 1343jq
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
52,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400206
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
117,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPER Jumper II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.