46 produktów
Wybierz auto
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
93,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
93,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
56,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
56,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
71,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
71,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
44,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
44,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420238
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
81,35
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
81,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420225
Opcja wyposażenia: Ohne steckverschluß
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,30
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
86,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420329
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
235,17
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
235,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420598
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
84,67
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
84,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421304
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy nagrzewnicy
260,85
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
260,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
13,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61003
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
72,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
72,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61374
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
87,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
87,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
20,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
57,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
57,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV220369
Strona zabudowy: Na dole
242,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
242,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
33,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61376
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
247,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
247,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61382
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
68,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
68,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.71
Rozwiń więcej danych
160,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
160,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPER Jumper II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.