50 produktów
Wybierz auto
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
94,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 343
72,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400179
Dla numeru oe: 1343jq
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
61,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421304
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy nagrzewnicy
276,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
276,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2420937
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
146,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
20,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
20,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
57,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
34,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.71
Rozwiń więcej danych
163,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
72,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420598
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
105,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61382
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
82,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61376
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
239,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Specyfikacja: Part 2
49,05
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
49,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacja: Part 2
90,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
74,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420329
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
248,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
248,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420238
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
103,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
103,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
11,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61374
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
84,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPER Jumper II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.