6 produktów
Wybierz auto
KAM7710267
Temperatura otwarcia [°c]: 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
65,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
65,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
110,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
110,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180727
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
95,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
95,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180706
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem
70,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
70,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 338
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
106,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
106,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
70,16
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
70,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.