33 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
70,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.91
Rozwiń więcej danych
190,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053199
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
111,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053309
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
84,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
84,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053310
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
31,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0350
Dla numeru oe: 1307aa
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
31,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
108,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.025
Masa [g]: 25
43,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420360
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
34,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
34,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Ilość otworów: 2
Rozwiń więcej danych
72,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
72,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
104,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85205
Materiał: Metal
65,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
65,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
73,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
88,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0298
Dla numeru oe: 1351q3
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
72,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0340
Dla numeru oe: 96144104
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
26,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
26,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0292
Dla numeru oe: 1343p1
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
122,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400030
Dla numeru oe: 1343n8
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
59,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN XANTIA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN XANTIA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.