20 produktów
Wybierz auto
Producenci
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
79,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
72,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
74,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
13,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
45,52
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
45,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61426
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
55,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053209
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
75,75
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
75,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
90,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
107,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053208
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
77,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052792
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
115,17
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
115,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400065
Dla numeru oe: 1343n2
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
65,34
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
65,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
55,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
114,95
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
114,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
70,65
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
70,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0478
Dla numeru oe: 1351p1
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
95,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT ULYSSE I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT ULYSSE I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.