24 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
73,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
73,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
87,76
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
87,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
90,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
22,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61426
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
54,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
54,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400065
Dla numeru oe: 1343n2
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
72,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
72,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
13,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
13,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
14,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053208
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
74,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053209
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
80,32
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
80,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400119
Dla numeru oe: 1351rf
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
227,06
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
227,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
106,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
106,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052792
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
70,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
70,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
72,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
72,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
78,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
78,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
45,55
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
45,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0478
Dla numeru oe: 1351p1
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
15,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052685
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
115,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
115,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT ULYSSE ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT ULYSSE to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.