28 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 372
172,79
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
172,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053208
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
72,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
72,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
14,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
74,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
74,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
90,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
90,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
22,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
72,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
72,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 59
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420293
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
78,57
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
78,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od chłod. oleju skrz. biegów do obud. reg. pł. chł./chł.ol.
33,39
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
33,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
70,65
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
70,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
107,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
84,74
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
84,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
79,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
79,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
15,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052792
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
120,56
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
120,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400258
Dla numeru oe: 132334
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
29,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
29,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0478
Dla numeru oe: 1351p1
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
92,35
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
92,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
13,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
13,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT ULYSSE ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT ULYSSE to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.