8 produktów
Wybierz auto
VAIV300254
Strona zabudowy: Góra
37,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
42,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
59,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
59,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010482
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 6
128,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
128,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100056
Strona zabudowy: Strona wylotowa, na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII19
78,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie HYUNDAI ACCENT II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie HYUNDAI ACCENT II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.