6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 565
68,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421052
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
59,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421051
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
86,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421242
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Przewód układu chłodzącego: Przewód ogrzewania
90,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
90,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 330
55,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie HYUNDAI SANTA FÉ II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.