8 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 565
69,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
24,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
24,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
44,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
44,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421052
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
73,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421242
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Przewód układu chłodzącego: Przewód ogrzewania
95,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
95,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 330
56,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
78,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie HYUNDAI SANTA FÉ II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.