7 produktów
Wybierz auto
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
90,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR619177
Ciężar [kg]: 0.29
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
139,90
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
139,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
55,25
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.29
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
186,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
186,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Y401151h0c
75,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
75,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.79
Masa [g]: 790
Rozwiń więcej danych
111,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
111,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62947770
Ciężar [kg]: 0.29
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
205,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
205,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MAZDA 2 I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MAZDA 2 I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.