Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
GAT053399
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
49,67
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
49,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,16
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
15,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052780
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
165,44
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
165,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053374
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
103,08
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
103,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV880
138,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
138,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054336
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
73,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.224
Rozwiń więcej danych
33,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
33,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CL C216 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ CL C216 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.