25 produktów
Wybierz auto
SKV43SKV618
66,47
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
66,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV750
70,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053406
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
65,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053045
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,49
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.367
Rozwiń więcej danych
90,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
90,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420349
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,63
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
91,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV649
67,83
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
67,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
15,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
15,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna
24,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
24,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010280
Dla numeru oe: A2762030102
Strona zabudowy: Termostat
Rozwiń więcej danych
39,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
39,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052559
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
83,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
83,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME006
63,29
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
63,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
79,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
79,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052560
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,51
zł/szt.
Kraków: pt. 30.05
U ciebie: pt. 30.05
74,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0383H
59,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
59,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053369
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
96,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
96,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C218 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ CLS C218 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.