Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do MERCEDES-BENZ CLS C218

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

66,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
75,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej u dołu, Ciężar [kg]: 0.264, Przewód układu chłodzącego: od silnika ...
80,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
92,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 36, Śr...
70,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
73,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po chłodnicy AGR, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), nie dla normy cz...
24,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Ciężar [kg]: 0.391, Przewód układu chłodzącego: od silnika d...
97,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
15,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po chłodnicy AGR, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego, Materiał: E...
13,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Pompa wodna
24,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.53, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 36.3
14,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Ciężar [kg]: 0.391, Przewód układu chłodzącego: od silnika d...
100,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 0.367, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chło...
91,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
71,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

MERCEDES-BENZ CLS C218 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C218 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach MERCEDES-BENZ CLS C218

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C218

Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ CLS C218 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.