24 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
15,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053974
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
108,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV618
67,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
67,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV649
71,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
20,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV651
69,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053369
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
94,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV750
70,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053371
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
93,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna
25,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.293
Rozwiń więcej danych
54,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053045
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
76,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
76,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053406
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
67,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
67,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420349
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
92,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
92,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
82,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.367
Rozwiń więcej danych
94,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Ciężar [kg]: 0.391
Rozwiń więcej danych
100,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010280
Dla numeru oe: A2762030102
Strona zabudowy: Termostat
Rozwiń więcej danych
40,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C218 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ CLS C218 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.