20 produktów
Wybierz auto
SKV43SKV750
68,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
13,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
14,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
25,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.367
Rozwiń więcej danych
91,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052560
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
68,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053406
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
64,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV651
72,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052559
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME006
60,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
60,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV649
66,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
66,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna
24,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053045
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
71,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
71,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV618
66,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
66,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
79,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
15,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053369
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
84,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053371
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
84,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Ciężar [kg]: 0.391
Rozwiń więcej danych
95,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
95,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ CLS C218 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ CLS C218 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.