19 produktów
Wybierz auto
GAT052608
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
55,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054183
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054445
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV623
116,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
116,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010359
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika, rura odpowietrzająca
104,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
104,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
82,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054537
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
179,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
179,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052607
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421651
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do silnika
91,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
91,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421548
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
17,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054492
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
129,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054534
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054584
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
60,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054600
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
123,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
123,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054619
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
64,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
13,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
15,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
15,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 5.75
Rozwiń więcej danych
18,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA B to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.