86 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.308
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220019
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
124,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
131,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
85,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053389
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.308, 0.4
Rozwiń więcej danych
118,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7038
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
265,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT052879
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
134,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010212
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
169,59
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
169,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV397
Ciężar [kg]: 0.1
47,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220012
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
120,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV292
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.62
134,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
98,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 287
70,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME004
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Średnica wewnętrzna [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
65,94
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME018
Długość [mm]: 420
Numer seryjny: Cpp-me-018
54,33
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420129
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
116,05
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
116,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV655
74,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV291
Ciężar [kg]: 0.42
63,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W203 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W203 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.