27 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
132,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
84,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
11,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
29,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028017
61,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV291
Ciężar [kg]: 0.42
64,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV397
Ciężar [kg]: 0.1
48,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
48,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010212
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
171,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
171,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052879
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
135,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7038
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
268,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
63,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME005
66,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
66,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME017
Strona zabudowy: Góra
74,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
74,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
92,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
15,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421582
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
163,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
163,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 2.5
Rozwiń więcej danych
10,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
88,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406465
Dla numeru oe: 2035015882
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
86,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA CLC ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA CLC to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.