27 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
131,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7006
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
221,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7038
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
265,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
87,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180654
Dla numeru oe: 271 200 1352
41,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 203 501 5782
67,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
91,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028017
60,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV291
Ciężar [kg]: 0.42
66,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME017
Strona zabudowy: Góra
73,67
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
53,83
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
53,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421582
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
162,15
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
162,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,64
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME005
66,15
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
66,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052879
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
10,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 2.5
Rozwiń więcej danych
10,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA CLC ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA CLC to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.