35 produktów
Wybierz auto
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
30,97
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
30,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61023
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302229
Strona zabudowy: Góra
87,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
87,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV649
70,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7029
Dla numeru oe: A2045010382
Długość [mm]: 356
Rozwiń więcej danych
177,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
177,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV868
58,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
58,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV897
81,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
81,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10945993
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
83,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
83,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP408087
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
67,67
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
67,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421587
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
111,68
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
111,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,32
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
15,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV651
69,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV624
95,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
95,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.367
Rozwiń więcej danych
93,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
93,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
29,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.293
Rozwiń więcej danych
53,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
53,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV303641
32,54
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
32,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054577
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
61,10
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
61,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA GLK ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA GLK to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.