36 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.035
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
25,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
25,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 111 203 0282
13,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410061
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej, na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
35,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
26,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220020
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
29,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420935
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
67,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
13,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420932
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
86,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420821
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
26,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
26,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 360
88,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
15,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410062
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej, góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
30,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 495
98,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 175
47,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
21,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479408129
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
20,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
20,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 4.2
Rozwiń więcej danych
22,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ VITO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.