77 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.22
Masa [g]: 220
79,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
79,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 155
22,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.78
Masa [g]: 780
123,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
123,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
46,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 4.2
Rozwiń więcej danych
22,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
22,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
22,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 1.44
Rozwiń więcej danych
200,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421694
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Przewód układu chłodzącego: Wyjście chłodnica silnika
131,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
131,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 33
Rozwiń więcej danych
13,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421780
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
124,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
124,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054596
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
84,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054578
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
30,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010484
Materiał: Metal
338,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
338,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT054449
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
155,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
155,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.264
Ciśnienie robocze [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
20,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
20,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
41,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.412
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
51,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421726
Strona zabudowy: Z lewej na dole
63,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
63,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404408
Dla numeru oe: 217410014r
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
29,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie NISSAN ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie NISSAN to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.