Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do OPEL COMBO C

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
34,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6818533, Strona zabudowy: wylot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej ...
89,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Przewód układu chłodzącego: od obud. reg. pł. chłodz. d...
12,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 45
16,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Masa [g]: 592
75,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33, Śr...
17,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 336.5, Ciężar [kg]: 0.239, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód ...
39,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 30, Śr...
72,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32, Śr...
78,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.12, Masa [g]: 120, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
20,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6818561, Strona zabudowy: wylot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej ...
101,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 336.5, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód układu chłodzącego:...
36,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.27, Masa [g]: 270
69,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
13,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.29, Masa [g]: 290
66,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.5
77,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Przewód układu chłodzącego: od pompy wody do rury wodnej
55,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
40,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: IBR21324

IBRAS 21324

Materiał: PA 66 GF 30, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 225
42,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 190, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk),...
44,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

OPEL COMBO C – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL COMBO C ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach OPEL COMBO C

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie OPEL COMBO C

Przewód chłodzenia w aucie OPEL COMBO C to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.