43 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
42,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216191330013
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
21,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 170
Ciężar [kg]: 0.202
Rozwiń więcej danych
22,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
22,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205713
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
18,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 120
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
24,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214302900
Opcja wyposażenia: Radiator inlet
Strona zabudowy: Góra
25,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
25,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 354
34,66
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
34,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
31,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA037028010
28,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607219
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, góra
14,75
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607205
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 177
21,95
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
21,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 130
Rozwiń więcej danych
20,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
20,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 35
Rozwiń więcej danych
13,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
13,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 48
Wersja: Termostato
16,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Ciężar [kg]: 0.157
Rozwiń więcej danych
16,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.65
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
60,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
60,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
20,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL KADETT ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL KADETT to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.