48 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,00
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
41,08
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
41,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,13
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
29,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 221
33,72
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,80
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
29,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053239
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
23,96
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
23,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.19
Rozwiń więcej danych
25,67
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
25,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Średnica zewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
18,27
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
18,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 140
Wersja: Per termostato
24,09
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
24,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205720
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
18,88
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
24,34
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
24,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Masa [g]: 70
Rozwiń więcej danych
37,48
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
37,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216191330013
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
21,44
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,76
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
24,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,67
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
26,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
21,24
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
21,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.65
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
60,17
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
60,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,30
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
39,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052970
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
92,05
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
92,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII212
61,41
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL KADETT ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL KADETT to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.