48 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,00
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
41,08
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
41,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,13
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
29,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH6744
Dla numeru oe: 1337002
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
53,12
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
53,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607205
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 177
20,52
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607250
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,08
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
16,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 354
34,35
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
34,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205720
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
18,88
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA037028010
28,24
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
28,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053234
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
24,38
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
24,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6743
Dla numeru oe: 1337463
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
22,95
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
22,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100056
Strona zabudowy: Strona wylotowa, na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
39,02
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
39,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 120
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
24,57
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
24,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214300700
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
23,14
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
23,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214300200
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
20,85
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
20,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 48
Wersja: Termostato
16,41
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
16,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 50
12,43
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
12,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Ciężar [kg]: 0.157
Rozwiń więcej danych
16,33
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
16,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 170
Ciężar [kg]: 0.202
Rozwiń więcej danych
22,66
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
22,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
16,56
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
16,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL KADETT E ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL KADETT E to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.