51 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487160096910
33,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
33,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
41,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
41,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607013
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
21,58
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
21,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII14
70,31
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
70,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
16,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
16,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 140
Wersja: Per termostato
24,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216191330013
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
20,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052970
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
87,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
87,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053231
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
43,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
30,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
30,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607205
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 177
21,32
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
21,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH6744
Dla numeru oe: 1337002
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
50,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
50,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607219
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, góra
14,61
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
14,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 135
Rozwiń więcej danych
21,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205721
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
19,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205720
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
18,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL KADETT E ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL KADETT E to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.