Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
34,46
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
34,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010479
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
136,83
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
136,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421607
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy silnika
76,72
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
76,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421606
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
80,03
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
80,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421608
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
105,80
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
105,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka
20,30
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
20,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010264
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Przewód układu chłodzącego: Od turbosprężąrki do przewodu wodnego
156,69
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
156,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 63
45,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
45,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054286
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
55,78
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
55,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054287
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,04
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
87,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL MERIVA B ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL MERIVA B to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.