75 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 270
50,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010429
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
159,12
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
159,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 203
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
59,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80448
12,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
15,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 57
16,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
31,03
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
31,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 141
24,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207629
Materiał: Tworzywo sztuczne
43,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479206658
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
52,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20945992
Długość [mm]: 336.5
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
47,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV402001
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
24,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
11,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.21
Masa [g]: 210
Rozwiń więcej danych
44,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421608
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
107,72
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
107,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420145
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
114,63
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
114,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL MERIVA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL MERIVA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.