70 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 270
50,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
50,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 141
24,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
24,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
16,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 203
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
59,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
59,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 57
16,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
16,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80448
12,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
12,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
12,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
12,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 375
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420147
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,37
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV402000
23,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
23,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV401014
Ciężar [kg]: 0.436
40,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
40,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420925
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
124,08
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
124,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421608
Strona zabudowy: W srodku z prawej
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
107,72
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
107,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 76
28,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
28,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid 12, pa 6 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
53,43
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
53,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do silnika
49,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
49,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1337695
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
53,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.11
53,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421607
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy silnika
78,09
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
78,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420145
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
114,60
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
114,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL MERIVA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL MERIVA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.