57 produktów
Wybierz auto
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
30,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
28,38
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
28,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 181
Wersja: Aspirazione
37,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do silnika
49,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
49,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207629
Materiał: Tworzywo sztuczne
36,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
36,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406142
Dla numeru oe: 1337801
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
30,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479206658
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
50,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406359
Dla numeru oe: 1337695
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
42,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406161
Dla numeru oe: 1338753
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
12,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406347
Dla numeru oe: 1337670
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
70,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
70,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
45,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Średnica zewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
18,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.549
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
60,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.047
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
57,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
53,44
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
53,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1337695
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
53,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 252
43,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5825240
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
36,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL MERIVA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL MERIVA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.