29 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 58
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
29,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85207
16,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
16,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Ciężar [kg]: 0.157
Rozwiń więcej danych
16,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.175
Ciśnienie robocze [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
17,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
23,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.062
Rozwiń więcej danych
26,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
22,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
13,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
15,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 303
30,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0362
Dla numeru oe: 1307j4
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
24,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Masa [g]: 40
Rozwiń więcej danych
15,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0331
Dla numeru oe: 1307j3
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
16,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0418
Dla numeru oe: 1343c3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
34,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 205 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 205 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.