32 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
17,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
65,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
65,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
15,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
17,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420360
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
35,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
35,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 54
Wersja: Per pompa acqua
17,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Ciężar [kg]: 0.157
Rozwiń więcej danych
16,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.175
Ciśnienie robocze [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
17,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
17,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
23,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
24,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 97
22,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 51
18,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV720
Ciężar [kg]: 0.12
21,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII211
79,35
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
79,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85207
18,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
18,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0418
Dla numeru oe: 1343c3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
34,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
34,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0499
Dla numeru oe: 6464a5
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
31,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
31,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH0419
Dla numeru oe: 1343e8
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
26,67
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
26,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 205 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 205 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.