Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do PEUGEOT 205 II

36 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.05, Masa [g]: 50, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do termostatu
17,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 97
22,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.05, Masa [g]: 50
15,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1307R9, Przewód układu chłodzącego: od rury wodnej do pompy wody
29,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1307J4, Przewód układu chłodzącego: od silnika do termostatu
20,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1307HZ, Przewód układu chłodzącego: od silnika do termostatu
17,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1343E8, Strona zabudowy: góra, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej c...
19,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 135095, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy sil...
36,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.26, Masa [g]: 260
28,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.22, Masa [g]: 220
12,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 58, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do termostatu
16,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 54, Wersja: per pompa acqua
17,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Masa [g]: 30, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 22, Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 2...
13,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 134370, Strona zabudowy: góra, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej c...
40,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.04, Masa [g]: 40, Przewód układu chłodzącego: od pompy wodnej do rury łącząc...
15,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.175, Ciśnienie robocze [bar]: 5, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), �...
18,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.28, Masa [g]: 280
42,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 20, Ciężar [kg]: 0.062, Masa [g]: 0.62
25,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Jednostka pakowania, Masa [g]: 60, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-di...
15,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 20.7, Ciężar [kg]: 0.06, Masa [g]: 60, Przewód układu chłodzącego: od rury ł�...
14,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 205 II – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 205 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach PEUGEOT 205 II

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 205 II

Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 205 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.