35 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
21,27
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
21,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.28
Masa [g]: 280
37,82
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
37,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
22,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH0419
Dla numeru oe: 1343e8
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
26,44
zł/szt.
Kraków: śr. 26.11
U ciebie: śr. 26.11
26,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII211
78,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.11
U ciebie: śr. 26.11
78,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0457
Dla numeru oe: 135095
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
35,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
35,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 54
Wersja: Per pompa acqua
17,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
17,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0499
Dla numeru oe: 6464a5
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
36,57
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
36,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0418
Dla numeru oe: 1343c3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
35,46
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
35,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400222
Dla numeru oe: 1307r9
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
27,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
27,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV720
Ciężar [kg]: 0.12
21,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
21,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420360
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
35,45
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
35,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 303
30,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
30,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0362
Dla numeru oe: 1307j4
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
20,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0406
Dla numeru oe: 134370
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
31,51
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
31,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 51
18,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 205 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 205 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.