35 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 58
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,53
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
16,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0457
Dla numeru oe: 135095
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
35,42
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
35,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 51
18,47
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0331
Dla numeru oe: 1307j3
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
17,13
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
17,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0362
Dla numeru oe: 1307j4
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
20,26
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 303
30,79
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
30,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
13,34
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
13,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,11
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
18,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0348
Dla numeru oe: 130775
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
29,74
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
29,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0418
Dla numeru oe: 1343c3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
40,21
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
21,27
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
21,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,34
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
14,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0499
Dla numeru oe: 6464a5
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
36,57
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
36,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII211
78,95
zł/szt.
Kraków: pt. 10.10
U ciebie: pt. 10.10
78,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV720
Ciężar [kg]: 0.12
21,36
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Ciężar [kg]: 0.157
Rozwiń więcej danych
16,33
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
16,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.175
Ciśnienie robocze [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
17,44
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
15,45
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
15,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 205 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 205 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.