73 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
97,81
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,78
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
17,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
15,34
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
15,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
35,45
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
35,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.56
Rozwiń więcej danych
64,99
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
64,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
89,26
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
89,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
32,59
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
32,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420360
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
35,84
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
35,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.54
Rozwiń więcej danych
120,88
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
120,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
17,44
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
56,78
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
56,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 182
Rozwiń więcej danych
30,18
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
30,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP722756
Materiał: Rura stalowa
67,90
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
67,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
38,13
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
38,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
41,68
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
41,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV604
62,61
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
62,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
30,58
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
30,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,95
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
32,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0475
Dla numeru oe: 1351j4
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
80,86
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
80,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0491
Dla numeru oe: 1351z4
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
80,20
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
80,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 306 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 306 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.