Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do PEUGEOT 306

75 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32, Śr...
98,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 97
22,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6464QT, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do wymiennika ciepła
80,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.24, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnic...
40,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.16, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy silnika, Zdjęcie prod...
36,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV43SKV604

ESEN SKV 43SKV604

61,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV43SKV780

ESEN SKV 43SKV780

53,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1317F4, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy sil...
42,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
158,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
59,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1343J3, Strona zabudowy: góra, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej c...
28,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35, Śr...
35,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31, Śr...
27,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Masa [g]: 30, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 22, Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 2...
13,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 655, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen...
96,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 200, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen...
25,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 51
18,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Masa [g]: 214
31,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 306 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 306 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach PEUGEOT 306

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 306

Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 306 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.