72 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0427
Dla numeru oe: 1343j3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
28,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
28,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0475
Dla numeru oe: 1351j4
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
81,71
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
81,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0492
Dla numeru oe: 1351zc
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
75,42
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
75,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0509
Dla numeru oe: 6464pp
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
130,25
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
130,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400019
Dla numeru oe: 1307jp
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
30,79
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
30,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400194
Dla numeru oe: 6464qt
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
137,48
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
137,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
24,15
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
24,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85205
Materiał: Metal
68,08
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
68,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.68
127,68
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
127,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,02
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
29,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400024
Dla numeru oe: 1307nr
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
25,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
25,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0436
Dla numeru oe: 1343v5
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
64,22
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
64,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0491
Dla numeru oe: 1351z4
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
89,19
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
89,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053200
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
156,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
156,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 698
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
90,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
90,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 178
29,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV604
62,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
62,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 306 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 306 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.