71 produktów
Wybierz auto
SKV43SKV780
54,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
101,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351g8
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
104,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 178
29,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 97
22,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
32,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0492
Dla numeru oe: 1351zc
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
73,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
73,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400092
Dla numeru oe: 1343y7
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
30,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
30,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
16,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0427
Dla numeru oe: 1343j3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
27,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 214
31,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 698
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
90,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
92,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
92,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
116,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053190
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
114,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
114,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 182
Rozwiń więcej danych
29,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 306 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 306 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.