Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury płynu chłodzącego do PEUGEOT 306

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik  temperatury płynu chłodzącego FAE 33792

Wymiar gwintu: M 14x1,25

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  temperatury płynu chłodzącego MAGNETI MARELLI 171916011040

Wymiar gwintu: M12x1,5

Rozmiar klucza: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

31,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  temperatury płynu chłodzącego MAGNETI MARELLI 171925011010

Wymiar gwintu: M12x1,5

Rozmiar klucza: 19

24,13

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

24,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  temperatury płynu chłodzącego METZGER 0905157

Kolor: Niebieski

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  temperatury płynu chłodzącego METZGER 0905414

Wymiar gwintu: M 14x1,25

Rozmiar klucza: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,47

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

53,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  temperatury płynu chłodzącego FAE 33791

Wymiar gwintu: M 14x1,25

Rodzaj czujnika: Czujnik ptc

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

65,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  temperatury płynu chłodzącego FAE 33790

Średnica [mm]: 20

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  temperatury płynu chłodzącego MEAT & DORIA 82243

Dla numeru oe: 1338.66

Gwint zewn. [mm]: M 14x1,25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,40

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

39,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 306

Czujnik temperatury płynu chłodzącego do samochodu PEUGEOT 306 – aby silnik pracował prawidłowo

Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu PEUGEOT 306. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 306 – co powoduje awarię?

Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 306 jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.

Jakie są objawy niesprawnego czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 306?

Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu PEUGEOT 306. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.