28 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
28,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
28,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400085
Dla numeru oe: 1307wh
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
31,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
31,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
28,74
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
28,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
28,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
17,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
26,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP721927
Materiał: Rura stalowa
60,46
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
60,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80271
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 2
49,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
49,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010557
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
149,59
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
149,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421567
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
88,85
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
88,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
36,29
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
36,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
141,20
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
141,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400079
Dla numeru oe: 132337
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
42,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
42,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
46,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
46,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420301
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
62,33
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
62,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
45,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
45,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
9,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
25,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 607 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 607 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.