28 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
27,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
54,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
139,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010557
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
148,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
148,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010558
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
151,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
151,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80271
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 2
48,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
19,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
28,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
28,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 112
24,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
40,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
45,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421567
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
87,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 607 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 607 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.