29 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
27,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
27,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010557
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
148,16
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
148,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421567
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,99
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
87,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
139,84
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053182
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
43,90
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
43,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80271
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 2
48,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
48,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
27,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
27,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP721927
Materiał: Rura stalowa
53,81
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
53,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,16
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
21,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400085
Dla numeru oe: 1307wh
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
31,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420301
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
61,73
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
61,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
47,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
47,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
25,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 607 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 607 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.