Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do PEUGEOT 607

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: wlot, Masa [g]: 172, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do do siln...
27,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV43SKV780

ESEN SKV 43SKV780

55,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1307WH, Strona zabudowy: wlot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do...
24,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 2.5, Kształt: kształt O, średnica wewnętrzna [mm]: 10, średnica zewnętrzna [mm...
9,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
26,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31, Śr...
18,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
58,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 3RG80271

3RG 80271

Materiał: metal, Ilość połączeń: 2
47,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 150, Ciężar [kg]: 0.087, średnica wewnętrzna [mm]: 32, 36, Masa [g]: 87, Przew�...
21,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 132337, Przewód układu chłodzącego: od rury wodnej do pompy wody
34,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
24,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 400
30,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na wymienniku ciepła, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
83,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: metal, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
131,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej ...
34,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do termostatu
18,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 3RG85202

3RG 85202

Materiał: metal
45,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1307WJ, Strona zabudowy: wylot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej d...
21,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 100, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk),...
20,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 607 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 607 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach PEUGEOT 607

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 607

Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 607 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.