30 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
28,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400079
Dla numeru oe: 132337
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
43,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400258
Dla numeru oe: 132334
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
32,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
32,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
56,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP721927
Materiał: Rura stalowa
54,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 112
24,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
19,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400185
Dla numeru oe: 1307wj
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
22,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
22,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010558
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
152,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
152,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
28,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 607 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 607 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.