Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
29 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
27,65
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
27,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421567
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
86,43
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
86,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
18,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
18,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
26,54
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
26,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
53,37
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
53,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
29,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
29,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400079
Dla numeru oe: 132337
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
42,85
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
42,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400258
Dla numeru oe: 132334
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
32,91
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
32,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
34,94
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
34,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
26,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
26,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 112
24,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
24,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
8,99
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
8,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
21,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053182
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,67
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
35,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400085
Dla numeru oe: 1307wh
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
30,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
30,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420301
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
59,97
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
59,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
44,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
19,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
19,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 607 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 607 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.