Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do RENAULT CAPTUR

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 924001635R, Strona zabudowy: wlot, Przewód układu chłodzącego: od rury łączące...
73,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
50,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 980, Materiał 1. warstwy: EPDM (etyl...
95,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 215039195R, Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od rury łącz�...
100,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 924006952R, Strona zabudowy: wlot, Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodni...
25,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
55,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 924104983R, Strona zabudowy: wylot, Przewód układu chłodzącego: od rury łącząc...
43,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 215018337R, Strona zabudowy: na dole, Przewód układu chłodzącego: od rury łącz�...
82,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX180710

MAXGEAR 18-0710

Materiał: tworzywo sztuczne
67,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.53, Masa [g]: 530
80,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, po stronie silnika, Grubość [mm]: 5.2, Materiał: EPDM (etylen-propylen-...
19,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 243
72,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
48,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33, Śr...
44,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Materiał: Guma, Masa [g]: 381
49,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
52,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
102,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33, Śr...
46,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT CAPTUR – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CAPTUR ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach RENAULT CAPTUR

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CAPTUR

Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CAPTUR to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.