8 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.53
Masa [g]: 530
80,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
80,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
77,32
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
77,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054457
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
63,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
63,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
13,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
13,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 4.2
Rozwiń więcej danych
21,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
21,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180710
Materiał: Tworzywo sztuczne
67,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
67,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,62
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
20,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054607
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
46,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
46,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT KADJAR ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT KADJAR to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.