26 produktów
Wybierz auto
04703404056
Dla numeru oe: 8200243679
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
56,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.78
Masa [g]: 780
124,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052674
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
82,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH4329
Dla numeru oe: 8200023033
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
300,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
300,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 108
23,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010476
Strona zabudowy: Pompa wodna
Materiał: Metal
372,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
372,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010546
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
121,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
121,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420396
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
93,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
93,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404072
Dla numeru oe: 7700308663
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
75,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404086
Dla numeru oe: 7700302225
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
39,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
39,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404157
Dla numeru oe: 7700302007
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
27,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200197767
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
75,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404091
Dla numeru oe: 7700308664
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
77,30
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
77,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053137
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
38,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
38,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010484
Materiał: Metal
338,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
338,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
70,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479701937
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
17,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180650
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
16,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT MASTER II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT MASTER II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.