865 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
9,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
9,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
ELR331270
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
10,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
124,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
124,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
10,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
9,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
27,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
27,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 4
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju, od chłodnicy oleju do bloku silnika
45,53
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
45,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
25,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Rura stalowa
42,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
42,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
10,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
10,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
AJU01276300
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,72
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
9,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
17,43
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
17,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
48,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
48,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,37
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
29,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
13,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
13,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 133
Ciężar [kg]: 0.165
Rozwiń więcej danych
36,83
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
36,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
16,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SEAT ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SEAT to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.