47 produktów
Wybierz auto
24,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
24,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
14,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW011
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do regulatora płynu chłodzącego
Rozwiń więcej danych
53,32
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
53,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421624
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
148,88
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
148,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421504
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
40,96
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
40,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052700
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
285,45
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
285,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT052864
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
206,65
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
206,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052914
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
117,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
117,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053953
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
403,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
403,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma
Masa [g]: 115
21,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
131,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
239,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
239,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054071
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
330,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
330,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT054644
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
178,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
178,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052885
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
484,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
484,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11211828401
Materiał: Tworzywo sztuczne
58,08
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
58,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211878101
Materiał: Żelazo
63,91
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211886001
Materiał: Żelazo
70,76
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
70,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221773901
Materiał: Guma
55,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
55,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SEAT ATECA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SEAT ATECA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.