141 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
8,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
11,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
10,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109625
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
9,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
12,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406261
Dla numeru oe: 1j0121109c
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
32,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
32,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606400
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
9,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Długość [mm]: 690
Rozwiń więcej danych
57,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
57,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
10,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV608
106,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
106,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 254
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
37,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
37,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180235
Długość [mm]: 470
Ciężar [kg]: 0.365
Rozwiń więcej danych
88,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
88,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt: Wypukły
37,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
37,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do rury wodnej
34,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
34,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420780
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
79,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
79,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
15,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV866
Ciężar [kg]: 0.17
54,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
54,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054329
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
150,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
150,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SEAT LEON I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SEAT LEON I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.