63 produktów
Wybierz auto
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
16,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
148,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211828401
Materiał: Tworzywo sztuczne
56,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
56,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV796
73,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221771401
26,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
26,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010423
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
95,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
95,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010431
Dla numeru oe: 03c121065k
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
83,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010443
Dla numeru oe: 03c121065d
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
57,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
57,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010507
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego
39,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
39,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
99,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
99,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010543
Strona zabudowy: Blok silnika, z tyłu
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
97,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
97,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010584
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
29,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
29,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421752
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
133,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
133,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421783
Strona zabudowy: Z lewej u góry, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
261,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
261,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.703
Zdjęcie producenta: 1
83,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406493
Dla numeru oe: 6r0122101ad
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
112,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SEAT TOLEDO IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SEAT TOLEDO IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.