60 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421509
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
74,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
14,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116523
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
37,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010423
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
99,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
99,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010431
Dla numeru oe: 03c121065k
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
87,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
87,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010507
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego
41,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
41,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
103,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
103,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA32272
22,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
22,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851401
25,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
25,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA50626
19,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406493
Dla numeru oe: 6r0122101ad
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
109,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
109,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211828401
Materiał: Tworzywo sztuczne
57,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
57,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421504
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
40,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
40,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW009
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Cpp-vw-009
58,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
58,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99298
Wymagana ilość: 1
Materiał: Metal
149,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SEAT TOLEDO IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SEAT TOLEDO IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.