64 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,29
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
16,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114402700
Materiał: Tworzywo sztuczne
48,93
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
48,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
12,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211851401
25,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
25,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010507
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego
41,20
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
41,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
130,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221771401
28,62
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
28,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010584
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
30,18
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
30,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118707
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
81,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
81,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99745
61,93
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
61,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010443
Dla numeru oe: 03c121065d
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
59,92
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI80356
Materiał: Tworzywo sztuczne
73,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
73,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116524
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
49,80
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
49,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421509
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
74,56
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
74,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW009
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Cpp-vw-009
58,06
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
58,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420424
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
134,51
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
134,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010431
Dla numeru oe: 03c121065k
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
87,81
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
87,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV794
87,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
87,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SEAT TOLEDO IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SEAT TOLEDO IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.