20 produktów
Wybierz auto
GAT052410
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
136,60
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
136,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
152,22
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV362
47,88
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
47,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 492
97,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
97,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
69,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
69,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR012
Numer seryjny: Cpp-fr-012
29,83
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
29,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421649
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
108,46
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
108,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV950280
Strona zabudowy: Góra
63,95
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
63,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
81,93
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
81,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
53,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
53,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421646
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do rury wodnej
65,87
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
65,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420670
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
175,41
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
175,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,19
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
57,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV950397
100,93
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
100,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
189,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
189,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420722
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
157,68
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
157,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052799
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
73,26
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
185,45
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
185,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
Rozwiń więcej danych
21,19
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
21,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VOLVO S40 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VOLVO S40 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.