5 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
106,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
106,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
193,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
153,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
153,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
100,14
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421646
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do rury wodnej
65,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
65,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VOLVO V40 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VOLVO V40 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.