18 produktów
Wybierz auto
GAT053960
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
273,94
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
273,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010154
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
82,97
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
82,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054655
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
161,15
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
161,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421584
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
341,73
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
341,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2421658
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma
161,78
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010351
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
86,01
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
189,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
189,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054615
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
156,30
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
156,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054616
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
78,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
78,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054656
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
259,99
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
259,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2421646
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do rury wodnej
65,87
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
65,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421496
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
74,94
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
74,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
152,22
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31368200
43,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
43,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,02
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
124,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31319193
43,44
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
43,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
25,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
25,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054550
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
115,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
115,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VOLVO V60 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VOLVO V60 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.