6 produktów
Wybierz auto
GAT054655
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
164,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421658
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma
161,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054656
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
266,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
115,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
115,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054615
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
159,84
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
159,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054616
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VOLVO XC60 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VOLVO XC60 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.