Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VOLVO XC90

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Darmowa dostawa
588,32 zł
588,32 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
76,61 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
32,58 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,85 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,43 zł

Dostawa na środę, 8 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,01 zł

Dostawa na wtorek, 7 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,60 zł

Dostawa na środę, 8 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

VOLVO XC90 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VOLVO XC90 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VOLVO XC90

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VOLVO XC90

Przewód chłodzenia w aucie VOLVO XC90 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.