8 produktów
Wybierz auto
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
16,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
23,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
239,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
239,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
179,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
179,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
104,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421476
Dla numeru oe: 5q0122096e
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
25,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
17,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW ARTEON ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW ARTEON to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.