60 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,58
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
12,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210068
Przewód układu chłodzącego: Od korpusu przepustnicy do głowicy
79,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606800
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,33
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
9,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
19,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ18190280501
16,66
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV365
Ciężar [kg]: 0.06
15,00
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
15,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1191210057
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
29,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.51
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
64,40
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
64,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100055
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
27,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420987
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
17,20
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
17,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
13,85
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
13,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114305200
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
26,07
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
26,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421034
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
133,27
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
133,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104769
60,91
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
60,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
Masa [g]: 230
Rozwiń więcej danych
66,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114303200
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
14,09
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
14,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW CORRADO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW CORRADO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.