45 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
8,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
10,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,63
zł/szt.
Kraków: czw. 20.11
U ciebie: czw. 20.11
9,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606400
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
9,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
16,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054539
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
53,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
53,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
140,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
15,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
44,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
44,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,13
zł/szt.
Kraków: czw. 20.11
U ciebie: czw. 20.11
18,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114313800
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
52,17
zł/szt.
Kraków: czw. 20.11
U ciebie: czw. 20.11
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP115113
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
25,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
94,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, od strony czołowej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,51
zł/szt.
Kraków: czw. 20.11
U ciebie: czw. 20.11
17,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054540
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
46,07
zł/szt.
Kraków: czw. 20.11
U ciebie: czw. 20.11
46,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
119,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
119,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421537
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
49,30
zł/szt.
Kraków: czw. 20.11
U ciebie: czw. 20.11
49,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010441
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
151,03
zł/szt.
Kraków: czw. 20.11
U ciebie: czw. 20.11
151,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI80008
Masa [g]: 523
102,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 19.11
102,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW MULTIVAN V ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW MULTIVAN V to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.