6 produktów
Wybierz auto
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
26,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
26,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010448
Dla numeru oe: N90794401
Kształt: Element w kształcie t
Rozwiń więcej danych
23,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421595
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
42,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054088
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
25,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
25,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052569
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
72,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
72,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406463
Dla numeru oe: 1s0121101
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
31,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
31,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW UP ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW UP to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.