11 produktów
Wybierz auto
05261880949
Temperatura otwarcia [°c]: 86
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
61,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
61,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101470
208,46
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
208,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TX20186D
Temperatura otwarcia [°c]: 86
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
88,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
88,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1315
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
91,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
91,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ76288K
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
43,44
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
43,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH52790G1
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
62,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI86208088
Dla numeru oe: For alu flange
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rozwiń więcej danych
59,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
59,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725084
Temperatura otwarcia [°c]: 86
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
42,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
42,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101460
134,98
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
134,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH658787J
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica 1 [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
39,38
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
39,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADS79207
Temperatura otwarcia [°c]: 84
Ciężar [kg]: 0.15
Rozwiń więcej danych
89,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
89,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu SUBARU XV zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie SUBARU XV nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu SUBARU XV. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.