Powiadom mnie o dostępności

Termostaty samochodowe do SUBARU XV I

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Termostat EPS 1.880.949

Temperatura otwarcia [°c]: 86

Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna

61,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

61,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

208,46

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

208,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat MAHLE TX 201 86D

Temperatura otwarcia [°c]: 86

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

88,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

88,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący HEPU TM1315

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

91,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

91,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat MOTORAD 762-88K

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Wysokość 1 [mm]: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,44

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

43,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący GATES TH52790G1

Temperatura otwarcia [°c]: 90

Materiał: Metal

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

62,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat TRISCAN 8620 8088

Dla numeru oe: For alu flange

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

59,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat NRF 725084

Temperatura otwarcia [°c]: 86

Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

42,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat BLUE PRINT ADS79207

Temperatura otwarcia [°c]: 84

Ciężar [kg]: 0.15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

89,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat CALORSTAT BY VERNET TH6587.87J

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Średnica 1 [mm]: 56

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,38

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

39,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

134,98

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

134,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU XV I

Termostat do samochodu SUBARU XV I – element kontrolujący obieg płynu chłodzącego

Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu SUBARU XV I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.

Objawy awarii termostatu w samochodzie SUBARU XV I

Uszkodzony termostat w aucie SUBARU XV I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu SUBARU XV I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.