31 produktów
Wybierz auto
0476TI15180
Temperatura otwarcia [°c]: 80
183,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
183,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI15180
Temperatura otwarcia [°c]: 80
187,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
187,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ97088K
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
145,45
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
145,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC78986
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa zintegrowana
104,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
104,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880973
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
131,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
131,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ75780K
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
122,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
122,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH48888G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
202,76
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
202,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1879990
Temperatura otwarcia [°c]: 90
75,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
75,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMFT006
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Z obudową
76,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1239H
Temperatura otwarcia [°c]: 80
131,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92871
Temperatura otwarcia [°c]: 88
211,27
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
211,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880758
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
160,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
160,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1190H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
128,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
128,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTI25188D
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
267,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
267,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV20SKV090
81,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
81,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1350
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
185,10
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
185,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2282280010
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
94,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV089
110,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
110,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV091
466,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
466,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
317,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
317,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu FIAT 500X zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie FIAT 500X nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu FIAT 500X. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.