67 produktów
Wybierz auto
0357TH00388G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
26,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX1387D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
43,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100870
58,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
58,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH11287G1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
37,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH14088G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
42,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
42,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04217282880000
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
32,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX588D
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
65,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH597788J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 22.5
Rozwiń więcej danych
38,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
38,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ20288K
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica 1 [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
26,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
26,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ27088K
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
35,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
35,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM882002
Temperatura otwarcia [°c]: 91
33,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350029A
Temperatura otwarcia [°c]: 87
37,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH00391G1
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
42,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
42,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW040
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
16,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317002360
30,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
30,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV128
70,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
18,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725161
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
24,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
24,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100900
24,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
24,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040118973
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
25,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
25,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu FORD SIERRA zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie FORD SIERRA nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu FORD SIERRA. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.