51 produktów
Wybierz auto
042137282280004
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
39,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG09220
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
41,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1139V
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Średnica 1 [mm]: 54
38,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH629482J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
46,38
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
46,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725060
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
36,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
75,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350374A
Temperatura otwarcia [°c]: 85
23,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
54,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
24,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMNS000
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
31,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006154
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
58,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
58,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878837
Temperatura otwarcia [°c]: 85
50,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101750
31,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670070
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Wysokość 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
29,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
30,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878417
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
55,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92343
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
39,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
39,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350585A
Temperatura otwarcia [°c]: 82
18,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101050
325,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
325,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu HYUNDAI TUCSON I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie HYUNDAI TUCSON I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu HYUNDAI TUCSON I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.