49 produktów
Wybierz auto
DAYDT1139V
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Średnica 1 [mm]: 54
39,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG09220
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
44,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH629482J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
46,17
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
46,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042137282280004
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
47,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725060
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
35,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350374A
Temperatura otwarcia [°c]: 85
23,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101050
325,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
325,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPTM1283
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
67,63
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
67,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880837
Temperatura otwarcia [°c]: 85
58,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1249V
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Średnica 1 [mm]: 54.5
37,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
75,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
25,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH29882G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
63,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX7285D
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
95,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMNS000
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
31,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92795
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
45,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350585A
Temperatura otwarcia [°c]: 82
18,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880371
Temperatura otwarcia [°c]: 82
56,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMHY000
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
25,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20C0510JPN
Temperatura otwarcia [°c]: 82
42,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu HYUNDAI TUCSON I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie HYUNDAI TUCSON I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu HYUNDAI TUCSON I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.