18 produktów
Wybierz auto
042878727
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
56,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880727
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
64,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX11882D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez uszczelnienia
115,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX11882D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
116,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101760
26,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
36,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92631
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
55,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92635
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
51,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
51,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG09245
Ciężar [kg]: 0.12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
35,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH380KK02
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
29,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ72682K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
34,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
34,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82726
Temperatura otwarcia [°c]: 82
50,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725208
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
32,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVTH4005
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
35,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH694982J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
36,31
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
36,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1237V
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 54
32,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670096
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość [mm]: 46
Rozwiń więcej danych
24,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH41782G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
86,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu HYUNDAI VELOSTER I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie HYUNDAI VELOSTER I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu HYUNDAI VELOSTER I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.